Luboš se už více než 20 let věnuje sales managementu v retailu i v B2B segmentu. Působil ve společnostech ČEZ Prodej a Vodafone ve vedení obchodních týmů a Performance & Quality managementu. Posledních několik let se věnuje především rozvoji a vzdělávání obchodních týmů a ve Srovnejto je zodpovědný za recruiting Call Centra, kvalitu komunikace se zákazníkem, Learning a Development a Analytický tým. Jak sám rád uvádí „Moje mise je přeměňovat organizace na organismy“.
Udržet kontrolu nad desetitisíci prodejních hovorů měsíčně od více než 100 operátorů a současně zachovat vysokou úroveň komunikace bez chyb a nedorozumění. To je velkou výzvou pro Srovnejto, rychlého online srovnávače pojištění, energií a telco služeb. Manuální kontroly a náslechy hovorů dle interních pravidel a legislativních požadavků jsou zdlouhavé a dokáží pokrýt jen 1 % komunikace. Díky nástroji SentiSquare, poháněneho AI, jsou manažeři ve Srovnejto schopni real-time vyhodnocovat své operátory, zlepšovat jejich výkon a tím výkon celého call centra.
;