Lada začínala jako operátorka před 15 lety na oddělení zajišťující spokojenost, následovalo retenční oddělení, kde prodávala zákazníkům již bez zájmu, postoupila na teamleadera až se vypracovala na manažera call centra a vytvářela nová oddělení. Díky své dlouholeté zkušenosti na různých pozicích pomáhá i dalším firmám se zákaznickou péčí jak po telefonu, tak po e-mailu nebo na prodejně. Ví, co funguje a jak komunikovat se zákazníky, ale i jak motivovat lidi na zákaznické péči, aby je to bavilo a nechodili z práce vyždímaní a bez energie. www.kazdyprodava.cz
Proč pečovat i o zákazníka, který chce od vás odejít? Je to jednoduché, protože právě tento zákazník bude dále šířit jméno a povědomí o vaší společnosti. A většina společností chce své jméno šířit jen pozitivně. Proto vám Lada ukáže techniky, jak prostřednictvím vašich operátorů od zákazníků zjistit pravý důvod rušení a na to mu napasovat návrh pro jeho udržení a následující spokojenost. Díky tomu můžete z odcházejícího zákazníka udělat spokojeného a tím bude více ochotný si od vás služby / produkty dokupovat.
;