Pracuji pro technologickou společnost Genesys, která má jednoduché a krásné poslání – díky špičkovým technologiím v oblasti Customer Experience Vám pomáhá budovat úspěšné a dlouhotrvající vztahy s Vašimi zákazníky. V Genesysu mám na starosti obchod v regionu střední Evropy, což znamená nekonečné cestování a potkávání se se zajímavými lidmi z řad našich současných nebo potenciálních zákazníků. Když nepracuji, věnuji se rodině, sportu nebo muzice.
Očekávání nás zákazníků směrem k našim bankám, operátorům, pojišťovnám, obchodům nebo jakýmkoli jiným poskytovatelům služeb se vyvíjejí obrovským tempem, stejně tak, jak rychle se mění doba kolem nás. Co se ale nemění, jen možná nabývá na důležitosti, je naše touha dostat tu správnou péči v ten správný moment, ať už něco hledáme, kupujeme nebo si třeba stěžujeme. Jak s tím souvisí exploze komunikačních kanálů a jak zvládnout digitální věk?”
;