Zdeněk postupně přešel z výzkumné sféry do managementu inovativních technologických firem. Pojem inovace přitom chápe nejen technologicky, ale i jako změny v každodenních procesech, které mají pozitivní dopad. Nyní ve VOCALLS vede tým konverzačních designérů a designérek, kteří firmám pomáhají automatizovat rutinní konverzace pomocí voicebotů a chatbotů.
V Klientském centru ČSOB odbavuje zákaznické požadavky voicebot, neboli virtuální hlasová asistentka s umělou inteligencí. Oproti systému IVR umí voicebot porozumět lidské řeči a dokáže s člověkem vést rozhovor. Díky tomu zvládne odbavit klientův požadavek zcela sám, nebo vyslechne jeho dotaz a přepojí jej na správného operátora. Uvidíte, jak voicebot pomáhá v ČSOB řešit 160 tisíc požadavků měsíčně a rozpoznává více než 130 různých témat.
;