• logo
  • Řečníci
  • Program
  • Místo konání
  • Kontakt
  • Partneři
  • CC 2022 ▾
    • CC 2021
    • CC 2020
    • CC 2019
    • CC 2018
Lada Laiblová Lada Laiblová Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu, Každý Prodává

Lada začínala jako operátorka před 15 lety na oddělení zajišťující spokojenost, následovalo retenční oddělení, kde prodávala zákazníkům již bez zájmu, postoupila na teamleadera až se vypracovala na manažera call centra a vytvářela nová oddělení. Díky své dlouholeté zkušenosti na různých pozicích pomáhá i dalším firmám se zákaznickou péčí jak po telefonu, tak po e-mailu nebo na prodejně. Ví, co funguje a jak komunikovat se zákazníky, ale i jak motivovat lidi na zákaznické péči, aby je to bavilo a nechodili z práce vyždímaní a bez energie. www.kazdyprodava.cz

Jak z odcházejícího zákazníka udělat věrného a dále mu prodávat

Proč pečovat i o zákazníka, který chce od vás odejít? Je to jednoduché, protože právě tento zákazník bude dále šířit jméno a povědomí o vaší společnosti. A většina společností chce své jméno šířit jen pozitivně. Proto vám Lada ukáže techniky, jak prostřednictvím vašich operátorů od zákazníků zjistit pravý důvod rušení a na to mu napasovat návrh pro jeho udržení a následující spokojenost. Díky tomu můžete z odcházejícího zákazníka udělat spokojeného a tím bude více ochotný si od vás služby / produkty dokupovat.

;

<  Zpět

Created by Digital One