Hana pracuje od roku 2019 v uLékaře.cz. Začínala přímo na zákaznické péči jako jedna z operátorů, postupně prošla všemi úrovněmi a dnes odpovídá za řízení celého zákaznického oddělení. To slouží nejen samotným uživatelům, ale úzce spolupracuje také s lékaři a zdravotními sestřičkami. Vedle toho spolupracuje s týmem vývoje na produktových novinkách. Hana získala diplom v oboru Zdravotnický záchranář a dnes první pomoc poskytuje uživatelům, kteří potřebují provést spletitým systémem českého zdravotnictví.
---------------
uLékaře.cz věříme, že zdraví je vaše. Prostřednictvím technologie, lidského přístupu a lékařské expertízy pomáháme lidem řídit si své zdraví. Tým 350+ lékařů všech specializací je každý den k dispozici více než 100 tis. zaměstnanců.
Lidský přístup v praxi. Jak pečujeme o zákazníka, který nám svěří důvěru v otázkách kolem zdraví? Každý jeden zákazník od nás odchází spokojený. Jak je to možné? Není to hoax? Jaký je rozdíl mezi hodnocení spokojeností uživatelů a hodnocením kvality služby? Dozvíte se, proč v uLékaře.cz vždy platí, že zdraví je vaše.
;