• logo
  • Řečníci
  • Program
  • Místo konání
  • Kontakt
  • Partneři
  • CC 2022 ▾
    • CC 2021
    • CC 2020
    • CC 2019
    • CC 2018
Jana Maria Masnerová Jana Maria Masnerová procesní manažerka, ČSOB

Jana se během pěti let práce v ČSOB vypracovala z klientské specialistky Poštovní spořitelny na procesní manažerku, která má na starost vedení a implementaci velkých projektů. Poslední rok a půl se primárně věnuje projektu implementace voicebota do Klientského centra. A to od spolupráce na počáteční business analýze, přes tvorbu a optimalizaci procesů až po analytiku výstupů a koordinaci projektový prací.

VOCALLS voicebot v ČSOB plně nahradil IVR a odbavuje 160 000+ hovorů měsíčně

V Klientském centru ČSOB odbavuje zákaznické požadavky voicebot, neboli virtuální hlasová asistentka s umělou inteligencí. Oproti systému IVR umí voicebot porozumět lidské řeči a dokáže s člověkem vést rozhovor. Díky tomu zvládne odbavit klientův požadavek zcela sám, nebo vyslechne jeho dotaz a přepojí jej na správného operátora. Uvidíte, jak voicebot pomáhá v ČSOB řešit 160 tisíc požadavků měsíčně a rozpoznává více než 130 různých témat.

;

<  Zpět

Created by Digital One