• logo
  • Místo konání
  • Kontakt
  • CC 2022 ▾
    • CC 2021
    • CC 2020
    • CC 2019
    • CC 2018
Luboš Drescher Luboš Drescher Head of Quality & Support, Srovnejto.cz
View profile on LinkedIN

Luboš se už více než 20 let věnuje sales managementu v retailu i v B2B segmentu. Působil ve společnostech ČEZ Prodej a Vodafone ve vedení obchodních týmů a Performance & Quality managementu. Posledních několik let se věnuje především rozvoji a vzdělávání obchodních týmů a ve Srovnejto je zodpovědný za recruiting Call Centra, kvalitu komunikace se zákazníkem, Learning a Development a Analytický tým. Jak sám rád uvádí „Moje mise je přeměňovat organizace na organismy“.

AI pro automatické hodnocení prodejních hovorů na call centru

Udržet kontrolu nad desetitisíci prodejních hovorů měsíčně od více než 100 operátorů a současně zachovat vysokou úroveň komunikace bez chyb a nedorozumění. To je velkou výzvou pro Srovnejto, rychlého online srovnávače pojištění, energií a telco služeb. Manuální kontroly a náslechy hovorů dle interních pravidel a legislativních požadavků jsou zdlouhavé a dokáží pokrýt jen 1 % komunikace. Díky nástroji SentiSquare, poháněneho AI, jsou manažeři ve Srovnejto schopni real-time vyhodnocovat své operátory, zlepšovat jejich výkon a tím výkon celého call centra. 

;

<  Zpět

Created by Digital One