• logo
  • Místo konání
  • Kontakt
  • CC 2022 ▾
    • CC 2021
    • CC 2020
    • CC 2019
    • CC 2018
Helena Kodýmová Helena Kodýmová Head of Customer Experience, Zásilkovna
View profile on LinkedIN

Před současnou pozicí Head of Customer Experience Helena dlouhodobě působila ve světě telekomunikací, kde se převážně věnovala oblasti péče o zákazníka. V posledních době se zaměřovala na nové komunikační kanály a nové technologie. Na této cestě „nakoukla“ i do oblasti salesu, presalesu, produktu a procesního řízení. Ze všech těchto oblastí dnes čerpá potřebné zkušenosti, jak optimálně nastavit tu nejlepší péči pro zákazníka a zároveň vytvořit fajn pracovní prostředí pro kolegy ze zákaznické péče. Další alchymií je i správné vyvážení tradičního světa s umělou inteligencí, která se čím dál více hlásí o slovo…

Se ZETem je call centrum Zásilkovny připraveno i na vánoční špičku. Nejvýkonnější operátor maká nonstop, zvládá stovky hovorů najednou a nic mu nezkazí náladu.

Ukážeme si, jak probíhala příprava a zapojení voicebota ZET do týmu call centra Zásilkovny. Jaké situace a dotazy umí vyřešit a jak se jeho zapojení do týmu promítlo do čísel i spokojenosti volajících. ZET v Zásilkovně sbírá od zákazníků skoro samé jedničky a umí je potěšit třeba vtipem nebo říct přesný čas.

;

<  Zpět

Created by Digital One